June 28, 2017

Hello.

Rüyamda Jonathan Rhys Meyers'i gördüm dün gece, hayırlara vesile olsun. Canıtın şu:


Oynadığı bir şeyi de seyretmedim kaç zamandır, nereden çıktı Canıtın bilemiyorum. Bir de eski sevgiliymişiz, bir yerlerde karşılaşıyorduk, alabildiğine manasızca.

Bütün kış boyu yaz günlerini özledim, birkaç saat önce camları kapatıp klimayı açtım, sokağa ürkek gözlerle bakıyorum. Apartmanda oturup yaz günleri hayal ederken aslında ağaç filan da var o hayalde, o şekilde ısı düşüyor biraz. Gerçek hayatta ağaç yok, bütün gün cayır cayır yanan bir çatı var.

Buraya yazmayalı olan bitenler içinde en heyecanlısı herhalde nihayet Dersim'e gidebilmiş olmam. Turist gibi gitmek gayet mümkünmüş, yollarda motorsikletli gezgin gençlerle karşılaştık, Ovacık'ta bungalov otel filan var. Ama ben hımbıl olduğum için Ankara'dan alınıp adeta bir bavulmuşum gibi doğrudan köye taşındım. Köyde de kıçıma bir şalvar, ayağıma da pembe plastik terlik geçiriverdiler, "Sürdün mü yüzüne güneş kremi? YÜZÜNE GÜNEŞ KREMİ SÜR!" diye azarlanarak bir hafta geçirdim. Gene de ciğer pembesi bir pandaya dönüşmeyi başardım.

Dağa, tepeye, ağaca doydum; önüme ne koyulursa yedim, gösterilen her istikamete doğru gıkımı çıkarmadan tırmandım. Köyde manzara şöyleydi:


Rüzgar esiyordu, her yer yemyeşildi, bazı günler güzel güzel yağmur yağdı. Parçalara bölerek anlatayım her şeyi önümüzdeki günlerde çünkü ne çok şey var.

Ay manalı bir şekilde bitiremiyorum yazıyı, aniden kalkıp gidiyorum. Haydin görüşürüz.

18 comments:

  1. Replies
    1. Açtım ama yokardan külot düşmüş gibi oldu, dikkatim dağıldı, yazamadım :/

      Delete
    2. Sonunda :)
      Yokardan külot düştü ne yav, komik misin :)))
      Bi de sana küsüm, günlerdir Cevriye ağırlayıp diz ağrısı çekiyorum, aplam nööörüyon demiyon :)

      Delete
    3. Yukardan düşen külot galiba Üzüm ve Ryuk kedilerinin maceralarında vardı, Bayansilvia da beni güldürdü kaç kere bununla :D
      Ay ben de gördüm Cevriye'yi ama anlamadım neler olduğunu, dur ben seni arayayım birazdan.

      Delete
  2. Uzun zamandir sessiz sessiz okuyorum, sadece davetlilere acik bu blog, siz davetli degilsiniz yazisini gorunce, nasil ulasip da kendimi davet ettiririm diye epey bir dusundum. Bu yaziyi gorunce cok kararsizlikta kaldim, ayip olur mu diye ama yaziyorum iste. Gene kapatirsaniz, beni davet ederseniz cok sevinirim. Banu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay merhaba :) Ya öyle bir yazı çıktığını ben de kapattıktan sonra farkettim, halbuki hedefim sessizce toz olmaktı :D Zaten yazmadım da o ara. Ama neyse yani, ben şuraya emailimi bırakayım, emaillere de kağnı hızıyla cevap yazıyorum ama sabit adres en azından :)
      patlakmisirprensesi@gmail.com
      Ne olur ne olmaz :)

      Delete
  3. Doğa çekiyor özelliklede uzun bir kıştan sonra bu yıl daha bir özlem duyduk yeşillik görmeye :)Keşke hep yaz olsa dedirtiyor insana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hep yaz olsun ama çayırlı ve ağaçlı yaz olsun, biraz insanlıktan çıktım birkaç gündür :D Oturduğum yere yapışıyorum, nasıl iklim bu anlamadım :/

      Delete
  4. Heyyyyoo.. ses vermen sevindirdi. Gerçek bak💜

    ReplyDelete
  5. Sevgili Mina,
    Daha bu sabah artık hiç açmaz mı acaba diyordum.İyi ki yazdınız,dilerim hep yazın.M.Mert

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Mümine!
      Gidecek başka yerim yok herhalde, gene döndüm buraya :) Çok selamlar, sevgiler <3

      Delete
  6. Aynen ben de cumbadan okuyorum sessiz sedasiz, bir sabah geldim ki kapi duvar. Komsu bloglara rica etsem de emailimi size ulastirsalar, cok mu garip olur ki falan derken ve hatta artik bugun bir tanesine yazmaya hazirlanirken baktim ki acilmis:) Emailinizi ben de kaydettim, hani olur da yine kapanirsa bu da kim demeyin diye simdiden haber veriyorum:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay ya valla özür dilerim, öyle hödük gibi kapattım, keşke bir not yazıp bıraksaydım buraya :/ Komşuların da sadece bir kısmının haberi vardı zaten.
      Ben kapatmayayım bir daha, galiba en iyisi o :D Ama tabii o email adresi dursun sizde, iyi bir şey o email :)

      Delete
  7. Blog açılınca, yazılar geri gelince ben.
    https://media.giphy.com/media/MOcYW1b1mdP8I/source.gif

    ReplyDelete
  8. Blogun kapi duvar olmasina deli gibi uzulup de acilmis olmasini kendi dertlerimden asiri gec fark etmem... OLEEEYYYYY :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay ben de ne ayı insanım, haber de vermedim :/ Neyse artık kalanını Amelya'nın bahçesinde konuşuruz <3

      Delete